13.7.15

BLESSINGS

TOP: Nike
SHOES: Pull & Bear 

Heyyy, here's my third look from Minorca and I think it's my favorite one! I found this top in the men section, it's an XXL so it's perfect to use it as a dress. Of course, I would never wear that in Brussels but in Spain the way people look at each other is so so different that you can wear that kind of outfit without feeling uncomfortable! 
Heyyy, voici le troisième look que j'ai shooté à Minorque et je dois avouer que c'est mon préféré! J'ai trouvé ce t-shirt dans la section homme et en fait c'est un XXL c'est pour ça que je me suis dit que j'allais le porter plutôt comme une robe. Evidemment, c'est pas le genre de chose que je porterais à Bruxelles mais ici en Espagne la façon dont les gens se regardent est tellement différent que je peux me permettre de porter cette tenue sans me sentir inconfortable!

Don't forget to follow me on the other social media
     

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig